Klubmodul henter siden
Uofficiel Rallyprøve
Tilmeldingsfrist er overskredet

Har du overvejet at du skal til rally konkurrence i 2024?

Du har nu mulighed for at få en fornemmelse af, hvordan det er at gå op til sådan en rallyprøve. Vi har arrangeret en dag, hvor du kan gå to begynder baner med dommer og tidtager, fuldstændig som hvis det var en rigtig konkurrence. Det er mest for dig, der er ny i det med konkurrencer og du får en mundtlig gennemgang af dine baner af dommeren, så du ved hvad du måske skal hjem og øve dig lidt mere på.

Dommeraspirant Anette Pia Hannibal fra DcH Kalundborg kommer på besøg med et par begynder baner. Hun kigger på dig og din hund og giver feedback.

Det er ikke nødvendigt at have en startbog for at kunne deltage. Deltagelse er kun for medlemmer af DcH Nykøbing-Rørvig og DcH Kalundborg.

Kantinen har kaffe og morgenmad parat fra kl. 8:00. Der vil også være mulighed for at købe toast og drikkevarer. Banegennemgang starter kl. 9:00

Vi håber du vil lege med og få lidt erfaring på det med konkurrencer.

Tilskuere er meget velkomne.

Har du spørgsmål til dagen, kan du ringe eller skrive til Diana på 29453712

Ses vi?